خرید قسطی یونیت دندانپزشکی


بسیاری از شرکت های ارائه دهنده یونیت دندان پزشکی برای خریدی راحت تر به فکر فروش یونیت دندان پزشکی قسطی هستند اگر در مرحله ی افتتاح مرکز دندانپزشکی هستید خرید قسطی یونیت دندانپزکشی فکر هوشمندانه ای است.

نکات مهم در خرید بهترین یونیت دندانپزشکی

برای خرید بهترین یونیت دندانپزشکی باید به یک سری نکات دقت کنید چرا که یک اشتباه کوچک می‌تواند هزینه‌ی زیادی را برای شما داشته باشد. پس به شما توصیه می‌کنیم برای خرید یونیت دندانپزشکی و صندلی دندان پزشکی به موارد زیر دقت کنید :

1- ابعاد استاندارد


یک سری استاندارد برای ساخت بهترین یونیت دندانپزشکی وجود دارد که تولید کنندگان یونیت دندانپزشکی برای ساخت از این استاندارد ها تبعیت میکند اگر برای قرار دادن یونیت دندان محدودیت دارید بهتر است هنگام خرید یونیت دندانپزشکی آن را در نظر بگیرید. شرکت‌های تولید کننده صندلی دندانپزشکی نیز تولید صندلی با حجم کمتر را دارند تا بتوان در اتاق‌های کوچک از آن ها استفاده کرد.

2- طراحی مناسب اجزا


قابلیت تنظیمات آسان متناسب با پوزیشن بیمار و نرم و راحت بودن آن و همچنین جابجایی آسان چراغ و صندلی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که ممکن است برخی از خدمات تا چند ساعت به طول انجامد به همین جهت راحت بودن آن برای ما و دندان پزشک از اهمیت بالایی برخوردار است.

3- کیفیت ساخت

در ابتدا باید دستگاه مورد تایید سازمان بهداشت جهانی باشد و همچنین کیفیت قطعات باید به گونه ای باشد که بعد از مدت کمی استفاده مجبور به تعمیر و یا تعویض نباشید چرا که اینگونه هزینه ی زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت . برای بررسی کیفیت ساخت بهترین نوع یونیت دندان پزشکی بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید :

قدرت موتورهای یونیت در قسمت نشیمنگاه و پشتی
حافظه صندلی، هر چه تعداد حافظه صندلی‌ ها بیشتر قیمت آن نیز بیشتر
جنس بدنه یونیت دندان پزشکی : شکل ظاهری، جنس و قابلیت ضد عفونی شدن و تغییر رنگ ندادن
نوع اتصال به زمین
کشور سازنده
گارانتی و ضمانت
برای خرید و استعلام لیست قیمت یونیت دندان پزشکی در اصفهان با مشاوران ما در شرکت شیک طب در ارتباط باشید .